حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

برای زیستن دو قلب لازم است

قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند

قلبی که هدیه کند و قلبی که بپذیرد

قلبی که بگوید و قلبی که جواب بگوید 

قلبی برای من و قلبی برای انسانی که من میخواهم



نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت10:38---19 شهريور 1391
سلام وبت خیلی قشنگه

یه سوال دارم میشه کمکم کنی تا وبم صفحه بندی کنم اخه نمیدمنم چطوری این کارو بکنم
پاسخ: سلام صفحه بندی که با توجه به قالبتون هست الانم صفحه بندی دارید ولی باید مطالب بیشتر بزارید تا صفحه هاتون بیشتر بشه و جالب تر موفق باشید در پناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:46 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.